Sunday, July 5, 2009

Yalla!Mari Join Kami!!!


salam dan selamat sejahtera.

terima kasih kerana meluangkan masa melawati blog Ahlan.DCL.
Ahlan DCL merupakan satu DCL business networking group yang sedang berkembang maju.
Mengapa anda mesti menyertai kami ?

  1. Kami dipimpin oleh leader-leader yang berpengalaman dalam perniagaan di dalam dan luar negara iaitu Mesir dan Sudan.

  2. Kami bakal membawa group ini ke Mesir dalam jangkaan awal tahun 2010 dan perancangan seterusnya ke Sudan.

  3. Mesir adalah satu pasaran baru yang tidak pernah diterokai oleh mana-mana perniagaan berangkai dan dengan penduduknya berjumlah 84 juta ,hanya dengan menguasai 1% bermakna perniagaan DCL anda bersama kami akan berkembang maju! Tambahan,pengasas DCL sendiri memberi kami sokongan dan bantuan bagi mengembangkan rangkaian kami di sana!

  4. Di Sudan,kami sudah mempunyai potential customer seramai 5,000+ orang melalui networking business kami yang sedia ada.

  5. Produk2 yang berkualiti dan repeated sales mudah diperolehi.

Jadi,apa tunggu lagi!Rebut peluang keemasan ini untuk menawan dunia!Sertailah kami sebagai rakan niaga atau usahawan!

Kami memerlukan RAKAN NIAGA / STOKIS /USAHAWAN di kawasan Pulau Pinang , Perlis ,Sabah & Sarawak .Cepat Rebut Peluang Hebat!!

2 comments:

  1. banyak sangat mlm skrg, ape potensi dlm mlm ni?
    betul ka nak pegi egypt? plan dia okey ker?

    ReplyDelete
  2. ye banyak mlm skang.tp yg utamanya kita kena pandai memilih yang mana mempunyai plan yang adil dan mudah dicapai.mengenai potensi DCL dan ahlanDCL khususnya..inshaallah potensinya mmg besar.inshaallah mmg kami akan ke sana dalam awal 2010.skarang dalam perancangan mencari bangunan,urusan kastam dan sebagainya.
    dalam DCL ada dua plan..satu as customer di mana kita akan diberi 6% bonus bg setiap PV yg dibeli setiap bulan.begitu juga bila downline kita membuat yang sama.bagi plan B,khas utk mereka yg ingin menjadikannya sbg bisnes,dgn PV 3000 anda akan naik pangkat Ruby Manager dengan bonus 15% bg PV dan sebagainya.jika berminat mengetahui lebih lanjut..boleyla tinggalkan email agar senang kami mengemail file berkenaan plan biznya.dan bg sesiapa yg menjadi leader (usahawan dengan 3000PV) keutamaan akan diberi dalam mengatur rangkaian di mesir.sekian wassalam

    ReplyDelete